sobota, 12 października 2013

Renowacja grobu Norwidów na ukończeniu

Pan Marek Filipowicz nadesłał kolejną korespondencję:

Będąc w Warszawie, zajechałem na Cmentarz Powązkowski [...] Z ciekawości zaszedłem pod grób Norwidów, aby zobaczyć czy i jak postępują prace renowacyjne pomnika. Okazało się ze pod koniec sierpnia mogiła była już ukończona. Załączam fotografię. 





Więcej informacji zamieściłem na blogu www.viscobar.cba.pl. Dziś artykuł w rozszerzonej wersji ukazał się również w tygodniku "Wyszkowiak". We wstępie o renowacji napisałem, że informujemy o niej prawdopodobnie jako pierwsi w Polsce, bo kiedy skontaktowałem się z Komitetem Powązkowskim, człowiek tym się zajmujący oznajmił mi, że dowiaduje się tego właśnie ode mnie. Powiedział mi też, że zawsze w połowie października organizują konferencję prasową przed kolejną kwestą nt. rocznych prac konserwatorskich. Sam odbiór dokonuje się około połowy listopada. Udało mi się również nawiązać kontakt ze sprawcą renowacji Bogumiłem Kornackim, o czy piszę na blogu". 


Więcej (także wypowiedzi p. Kornackiego) na autorskim blogu:http://viscobar.cba.pl/?p=6532


O apelu Fundacji Norwidowskiej pisałem wcześniej:
http://norwidiana.blogspot.com/2012/02/odnawiamy-grob-norwidow.html

A grób wyglądał tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz