piątek, 15 lutego 2013

Pieśń od ziemi naszej

Nowość: wokalna interpretacja "Pieśni..."w wykonaniu Agnieszki Falborskiej.
Do obejrzenia z kompilacją prac plastycznych poety tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=CLHTnwi3NoY

Dodam jeszcze świeży komentarz, bo więcej wyjaśnia, a można go nie dostrzec:
"Warto dodać, że p. Falborska to uczennica liceum w Koninie, kilkakrotna laureatka Ogólnopolskiego Konkursu Poezji Śpiewanej,który w ramach projektu "Bliżej Norwida" organizuje (w sumie od 15 lat!) warszawskie Liceum Norwidowskie. Śpiewała to chyba jako uczennica drugiej klasy. Wiem, bo słyszałam na żywo, a nawet oceniałam :)"
Anna Kozłowska

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Warto dodać, że p. Falborska to uczennica liceum w Koninie, kilkakrotna laureatka Ogólnopolskiego Konkursu Poezji Śpiewanej,który w ramach projektu "Bliżej Norwida" organizuje (w sumie od 15 lat!) warszawskie Liceum Norwidowskie. Śpiewała to chyba jako uczennica drugiej klasy. Wiem, bo słyszałam na żywo, a nawet oceniałam :)
Anna Kozłowska

Anonimowy pisze...

A nawet klasy pierwszej :) Bardzo miło zobaczyć tu moje wykonanie - jako uczennica szkoły, której patronem jest Cyprian Kamil Norwid, przywiązuję do jego dzieł bardzo dużą wagę.
Pozdrawiam
Agnieszka Falborska

Prześlij komentarz