niedziela, 30 grudnia 2012

Co nowego w 2013 roku


Rok 2012 był rekordowy pod wieloma względami. Udało mi się zamieścić w tym okresie w naszym salonie 407 (!) wpisów, które zanotowały ok. 20 000 obejrzeń. To niezły wynik - taki jest mój pogląd i ja go podzielam. Nie zamierzam bić tego rekordu w roku przyszłym, nie tylko od mojej aktywności zależna jest obecność Norwida w sieci.
Ale na pewno spróbuję nieco uporządkować nasz salon i stworzyć parę dodatkowych kącików: jeden na pewno z autografami czy pierwodrukami, drugi z ilustracjami, inny z książkami o Norwidzie, jakąś giełdą do wymiany książek czy szukaniem pomocy w poszukiwaniach naukowych. Pomysł dojrzewa.
Rok zapowiada się (jak zawsze) ciekawie: na dniach powinien opuścić drukarnię drugi tom poematów w ramach Dzieł wszystkich, w maju Colloquia Norwidiana w Kazimierzu.

A na Nowy Rok życzę Państwu uczestnictwa w wielu ciekawych Norwidowych inicjatywach i licznej korespondencji na ich temat, którą chciałbym publikować tu i upowszechniać. O to nieustająco proszę.
I ewentualnie o pomysły co do organizacji i oczekiwanej zawartości wpisów w salonie.
Łączę ukłony
ac

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nic tylko wypada odwzajemnić życzenia. Niech się dzieje ciekawie i inspirująco w naszym, że tak powiem, Norwidowskim przybytku. A Szanownemu i Drogiemu Redaktorowi, a i nam wszystkim - korzystającym z tych prze-cudnych i prze-obfitych dobrodziejstw - życzę wielu jeszcze fascynujących odkryć.
I uściski noworoczne dosyłam, a jakże,
Edyta Ch.

Adam Cedro pisze...

Dziękuję za życzenia - będę się starał, mój dziekanie...

Prześlij komentarz