piątek, 10 stycznia 2014

Mirosław Welz, Moja Piosenka II

Otrzymałem od Autora kolejny wiersz inspirowany twórczością Norwida. I dzielę się.

Moja piosenka (II)
                     Wiecznej Pamięci C.K. Norwida

Do kraju tego gdzie byliśmy jednym
Każdy był ziarnem pośród łanów ziaren
Na chleb powszedni…
Tęskno mi Panie…
          *
Do kraju tego gdzie Twej Matki Imię
Wspólne miłości i wiary wołanie
Jak Ona żywe…
Tęskno mi Panie…
         *
Do kraju tego do słowa i czynu
Ludzi na których stał on jak na skale
Ducha swych synów…
Tęskno mi Panie…
          *
Tęskno mi jeszcze na mej ścieżce czasu
Do żaru ognia którym zapalane
Serca nie gasną…
Tęskno mi Panie…
          *
Do kraju tego ułudy marzenia
Choć nie spodoba się wielu to zdanie
Innego nie mam…
Tęskno mi Panie…
          *
Do siebie innym dziś jak tamte kraje
Zmienny i próżny jak człowiek być może
Tęskno mi Panie…
Tęskno mi Boże…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz